25 października 2016

Frytki z dyni


Hej!

Piszę do Was w biegu, gdyż mam tak dużo zajęć, że nie mam czasu na nic...już nie raz pisałam, że mam teraz gorący okres na uczelni- jednak nie myślałam, że będzie aż tak ciężko.

Mam nadzieję, że los będzie dla mnie łaskawy i wynagrodzi mi moje nerwy.
Natomiast dla Was mam przepis na FRYTKI Z DYNI!
Wystarczy upiec dynię z dodatkiem przypraw oraz oleju i możemy cieszyć się niebem w buzi!

Buziaki i życzcie mi szczęścia :)

Przepis
Łączny czas przygotowaniaCzas pieczeniaIlość porcji
ok.10 minut + pieczenie1 godzina1-2

Składniki
  • 600g Górnej części dyni piżmowej
  • 2-3 Łyżki nierafinowanego oleju kokosowego (lub oliwy z oliwek extra virgin, jeżeli nie lubicie posmaku oleju kokosowego- ja uwielbiam)
  • Suszony czosnek niedźwiedzi
  • Szczypta pieprzu
  • Sól himalajska (opcjonalnie)

Wykonanie
  1. Dynię obieramy, płuczemu i kroimy na kształt frytek
  2. Przekładamy do miski, wlewamy olej i mieszamy ręką
  3. Dodajemy czosnek oraz pieprz i dokładnie mieszamy
  4. Pieczemy na kratce wyłożonej papierem do pieczenia w temperaturze 200 stopni Celsjusza przez ok. 1 godzinę. Solimy według uznania. Gotowe!

SMACZNEGO!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz