27 października 2016

Dyniowe kopytka


Hej!

Ostatnie dni u mnie były katorgą. Złapałam "jelitówkę" i nie byłam w stanie przełknąć czegokolwiek, bez uczucia, iż zaraz to zwrócę.
Postanowiłam, że wykorzystam ten czas i zrobiłam sobie lekki detoks. Jadłam- a raczej piłam tylko soki wrzywno-owocowe a na początku głodowałam, gdyż nawet myśl, że mogłabym wziąć coś do ust była nieprzyjemna. Pomimo, że dodawałam posty to były moje "zaległe". Dziś mam dla Was ostatni taki przepis z przed tygodnia.

Na szczęście wszytko już wróciło do normy, a ja wracam do świata żywych z nowymi przepisami, które już niedługo na blogu!

Zapraszam na przepis!

Przepis
Łączny czas przygotwania Czas gotowaniaIlość sztuk
ok. 15 minut + ugotowanie ziemniakówok. 3 - 4 minuty 30 sztuk


Składniki
  • 250g Puree z dyni hokkaido
  • 250g Ziamniaków ugotowanych w wodzie bez soli
  • 70g Mąki orkiszowe
  • 25g Mąki ziemniaczanej
  • 1 Łyżka oliwy z oliwek extra virgin

Wykonanie
  1. Wszystkie składniki uganiatamy na ciasto
  2. Lepimy kluseczki ( u mnie wielkości klusek śląskich)
  3. Gotujemy kluseczki w osolonej wodzie przez ok. 3 - 4 minuty od wypłynięcia. Gotowe!

SMACZNEGO!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz