07 grudnia 2016

Ćwikła z chrzanem na święta i nie tylko


Cześć!

Jako, że wczoraj był "Mikołaj" (mam nadzieję, że byliście grzeczni i dostaliście to o co prosiliście), a święta tuż tuż.. stwierdziłam, że na blogu nie może zabraknąć tak prostego przepisu jakim jest przepis na ćwikłę z chrzanem. Pewnie każdy z Was go zna, ale przykładowo ja- zawsze sięgam do mojego notesika z przepisami, nawet gdy robię rzecz tak oczywistą jak ćwikła.
Ja za chwilkę uciekam na uczelnię a Wam życzę miłego dnia!



Składniki
  • 4 Wielkie buraki, upieczone do miękkości i obrane (w ostateczności ugotowane w mundurkach, ostudzone i obrane)
  • 2 Łodygi chrzanu, obrane
  • Sok wyciśnięty z jednej cytryny
  • Sól, pieprz cukier- wedle uznania
Wykonanie
  1. Upieczone i ostudzone buraki oraz chrzan trzemy na tarce o małych oczkach
  2. Dodajemy sok z cytryny i dokładnie mieszamy
  3. Dodajemy przyprawy- najlepiej dodawać po troszku, mieszając po każdym dodaniu i sprawdzając smak. Gotowe!
SMACZNEGO!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz