11 września 2016

Haul zakupowy wrzesień 2016




Witajcie ponownie!

Były już produkty świeże, zatem pora na suche. 
Jak już pisałam w jednym z postów- strączki jadam codziennie, dlatego co jakiś czas zamawiam ich więcej, aby później nie zaprzątać sobie głowy na zakupach myślami "czy mam soczewicę czerwoną czy zieloną..."
Poza tym, w hipermarketach ceny ekologicznych warzyw strączkowych są kosmicznie wysokie!
Podobnie jest niestety ze stacjonarnmi sklepami ze zdrowa żywnością.
Świetnym przykładem jest tu np. fasola mung, która w sklepie ze zdrową żywnością, mieszczącym się w jednym z katowickich centrów handlowych kosztuje 11zł ! a ja zamówiłam ją za 7,80zł- widać różnicę, mogłabym tak wymieniać w nieskończoność.... ale o tym nie dzisiaj. 

Kontynuujmy zatem przegląd moich zakupów

Warzywa strączkowe





  • Fasolka pinto
  • Fasolka mung






  • Ciecierzyca- do wszystkiego, uwielbiam!


  • Groszek zielony (kolejny)
  • Fasola czarna- np. do TEJ pasty
  • Fasolka mung (kolejna)- widzicie cenę? 13,30zł- to jakieś nieporozumienie, kupiła mi ją Mama pierwszy i ostatni raz, gdzyż zabroniłam jej kupować warzywa strączkowe, które są droższe niż 8zł




  • Soczewica zielona
  • Ciecierzyca- kolejna, często kupuję właśnie tę- firmy FLORPAK, posiada ona certyfikat a jej cena to 5,99zł/400g w Auchan (leży na dziale z warzywami i owocami)
  • Fasolka biała
  • Fasolka perła- ona również jak ciecierzyca została zakupiona w Auchan, po takiej samej cenie

Kasze

Mój obowiązkowy składnik zup



  • Kasza jaglana- 1kg/9,90zł
  • Kasza gryczana "krakowska"- 2 x 500g po 6,80zł

Ryż


  • Ryż czerwony- promocja w Real/Auchan 5.99zł/500g


Pozostałe


  • Wiórki kokosowe- za jedyne 13,90zł/500g !


"Owsianki" jadam codziennie na śniadanie z masą dodatków dlatego też, zawsze staram się kupić dobrej jakości płatki przy możliwie najniższej cenie- tu gorąco polecam Leclerc!
Nie posiadam paragonu, ale jeżeli obliczyć śednią to wyjdzie ok. 4 zł za opakowanie 400g
  • Płatki jęczmienne
  • Płatki orkiszowe
  • Płatki owsiane
  • Pałtki żytnie

Dodatki do owsianki
  • Otręby żytnie
  • Otręby owsiane
  • Słonecznik
  • Nasiona chia
  • Len mielony
  • Pestki dyni
  • Jagody goji
  • Karob
Kupiłam również rodzynki, suszone figi oraz suszone śliwki, zrobiłam zdjęcie, ale dziwnym trafem wyparowało....Jednak chce Wam pokazać, które wybieram bo uważam, że cena jest atrakcyjna:

  • Figi suszone bez konserwantów- za 6,99zł/200gw Auchan
  • Rodzynki suszone- bez konserwantów 3,99zł/200g w Auchan
Oraz śliwki suszone, których zdjęcią na internecia za nic nie potrafię znaleźć, ale na pewno dodam je następnym razem. Śliwki te kupuję w Kaufland za 5,99zł/200g- są one bez konserwantów (skład: 100% śliwki suszone) są w przezroczystej foli z białą minimalistyczną etkietą z napisem plums- gorąco je polecam, gdyż są świetnej jakości.


Jestem miłośniczką zielonych herbat i ziół, dlatego też zawsze kupuję je na zapas
  • Mięta
  • Melisa
  • Rumianek
Te kupiłam w Leclerc.



  • Mąka orkiszowa
  • Mąka żytnia 2000
  • Mąka z orzeszków arachidowych- kupiona w netto  4.99zł/300g (już niedługo coś z niej stworzę) 

To już wszytko, tym samymzapraszam Was na kolejne haule.
Do zobaczenia !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz