11 września 2016

Haul zakupowy wrzesień 2016



Witajcie Kochani!

Bardzo lubię oglądać haule zakupowe o przeróżnej tematyce. 
Sama zakupy robię w każdy poniedziałek oraz piątek. Kupuję wówczas mnóstwo warzyw i owoców. Raz na jakiś czas robię zapasy produktów suchych. 
Staram się szukać jak najwięcej okazji cenowych oraz szukam stron internetowych, gdzie tanio nabędę produkty ekologiczne. 
Zawsze, zanim zrobię zakupy, dokładnie planuję co kupię i sprawdzam w którym sklepie mój koszyk będzię najtańszy. Jestem osobą oszczędną- kto jak kto, ale studentka finansów i rachunkowości oraz przyszła księgowa powinnam być oszczędna oraz dokładna w kontaktach z pieniędzmi. Na różnicy cen udaje mi się zaoszczędzić na np. koszt przesyłki- niby nic,ale zawsze coś.

Haul podzieliłam na dwie części
  • I - warzywa, owoce, v-nabiał
  • II - produkty suche
Poniższe zakupy zrobiłam 2 września, tylko jakoś nie mogłam się zmobilizować do napisania pierwszego w życiu haula, ale już nie przedłużając:

Warzywa i owoce

Jak już wspomniałam, kupuję je 2 razy w tygodniu i po prostu biorę to co akurat jest sklepie.
Tym razem kupiłam:


  • brokuł- najczęściej jem go surowego w sałatkach
  • czosnek- jego kupuję regularnie
  • cykoria- do pochrupania dla mnie jak i mojego prosiaka (cavia domowa- dawniej świnka morska)


  • bakłażany
  • kalafiory
  • karczochy 


  • szczaw
  • szcypiorek
  • koperek- mój prosiak nie przeżyje dnia bezkoperku
  • rzodkiew biała
  • marchew
  • pietruszka


  • ogórki gruntowe
  • pomidory malinowe
  • buraki
  • cebula
  • papryka zółta





  • banany
  • dynie- np. do TEGO musu
  • cytryny
oraz mleko o którym póżniej


  • mango- np. do TEGO przepysznego ciasta
Zakupiłam jeszcze ok. 5kg gruszek, ale zapomniałam zrobić zdjęcie.

OK, warzywa i owoce załatwione....

Mleko



Które kupiłam wyłącznie ze względu na skład i cenę- gdyby nie to, kupiłabym ziarna soi i zrobiła w domu. To na "półce" ;) obok dyni to mleko z ryżu i quinoa firmy Riso Scotti- na przecenie za 4,99zł.
Poniżej mleko marki Bio Village- zakupione w Leclerc po 5,99zł/szt (w składzie jedynie soja i woda)

Tofu


Zakupiłam 2 opakowania tofu- jedno w Biedronce (po lewej-pozostałości z tygodnia azjatyckiego), drugie w Carrefour (po prawej-moje ulubione "tofu z pandą")

No dobra, część I za nami!
Kliknij TU a przeniesiesz się do II części i widzimy się za sekundkę :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz